► مهندسان عمران دانشگاه ازاد پرند►

► مهندسان عمران دانشگاه ازاد پرند►
اللهم عجل لولیک الفرج...
| | | | |
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع تبادل لینک و معرفی سایت و آدرس yasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

امروز برای شما عزیزان همیشه همراه کتاب بسیار ارزشمند بتن های پیش تنیده از دکترمحمودزاده از دانشگاه تهران را قرا میدهم که در 340 صفحه گردآوری شده است و قبلا متاسفانه به دلیل ناخوانا بودن فونت در بسیاری از سیستم ها به درستی نشان داده نمیشد امروز این کتاب را همراه با فونت های مورد نیاز برای دانلود قرار میدهیم و شما باید ابتدا فونت ها را در پوشه Fonts واقع در پوشه Windows  در درایوی که ویندوز در آن نصب است کپی کنید سپس کتاب را بازکرده و به مطالعه آن بپردازید در مقدمه کتاب چنین میخوانیم:
هدف اين کتاب توصيف مفاهيم اصولی سازههای بتن پيش تنيده میباشد و جهت استفاده دانشجويان و مهندسين حرفهای تدوين شده است. اگر چه تاکيد اصلی بر روی طراحی میباشد؛ يعنی تعيين سازهای که بتواند مقاصد خاصی را برآورده سازد، ليکن حصول اين مقصود تنها در صورتی امکانپذير است که طراح درک درستی از رفتار سازههای پيش تنيده داشته باشند. اين رفتار با جزئيات لازم مورد بحث قرار گرفته است، و در صورت نياز جهت اطلاعات بيشتر، مراجع تخصصی مربوطه ذکر گرديدهاند. ارائه يک کتاب جهت طراحی سازهای، لاجرم بايد بر پايه يک آييننامه طراحی استوار باشد. آييننامه مورد میباشد که هم اکنون نيز در بسياری شرکتهای مهندسين مشاور در اين مملکت جهت طراحی سازههای بتن پيش تنيده مورد استفاده قرار میگيرد  استاندارد ٨١١٠ BS.
 

  ا
دامه مطلب ..              

منبع www.icivil.ir

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ یک شنبه 11 مهر 1398برچسب:, ] [ 19:0 ] [ حسین ]
درباره وبلاگ

امیدوارم این وبلاگ برای شما مهندسان جوان مفید بوده باشه... /زکات علم نشر ان است/ ایمیل بنده : yas.4433@yahoo.com www.yasy.lxb.ir
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 27693
تعداد مطالب : 318
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

X